Pomiary
W trakcie wykonywanych napraw w razie konieczności dokonujemy niezależnych pomiarów geometrii zawieszenia (urządzenie BEISSBARTH) oraz płyty podłogowej (system pomiarowy AUTOROBOT). Dzięki tym pomiarom jesteśmy w stanie właściwie zidentyfikować uszkodzenia oraz doprowadzić pojazd do stanu sprzed uszkodzenia.
Naprawy nadwozi
W przypadku dużych odkształceń karoserii oraz płyty podłogowej w naprawach korzystamy z ramy naprawczej AUTOROBOT, która z zastosowaniem systemu pomiarowego pozwala na bieżąco monitorować pomiary karoserii w trakcie wykonywanej naprawy.
Prostowanie
Niewielkie wgniecenia (parkingowe lub tzw. gradobicie) jeżeli nie występują w obrębie przetłoczeń, usuwamy bez konieczności lakierowania.
Natomiast prostowanie karoserii do której uniemożliwiony jest dostęp dwustronny dokonujemy przygrzewając tzw. „grzebień blacharski” lub korzystamy z przystawki PULLER, metody te pozwalają skutecznie chwycić wyciągany fragment blachy nie powodując jednocześnie zmian strukturalnych stali.
Wymiany/naprawy
Odpowiednie kwalifikacje i posiadane narzędzia pozwalają nam z powodzeniem wymieniać same poszycia drzwiowe, którą to technologię dopuszcza wielu producentów np. FORD, MAZDA, TOYOTA, VW.
Jedynym warunkiem jest brak uszkodzeń szkieletu drzwi. Jako jedni z nielicznych w regionie świadczymy tego typu usługi, które co raz częściej wskazywane są przez towarzystwa ubezpieczeniowe jako właściwe dla usunięcia powstałej w pojeździe szkody.
Podczas prac przygotowawczych wykorzystujemy indukcyjną nagrzewnicę GYS do demontażu przyklejanych elementów tj. emblematy, listwy ochronne czy wklejane szyby.
Zgrzewanie/lutospawanie/spawanie
Miejsca połączeń kilku warstw blachy łączone są za pomocą zgrzewania oporowego, spawanie MIG/MAG w tym obrębie powoduje wypalenie fabrycznych zabezpieczeń pomiędzy warstwami blachy. Posiadana przez nas zgrzewarka inwertorowa GYS pozwala dzięki płynnej regulacji mocy oraz czasu zgrzewania na pełne odwzorowanie połączeń fabrycznych.
W miejscach, w których ze względu na konstrukcję ciężko jest dwustronnie dokonać zabezpieczenia antykorozyjnego stosujemy połączenie za pomocą lutospawarki FAN, ponieważ dużo niższa temperatura nie powoduje wypalenia warstw ochronnych.
Oprócz klasycznego spawania MIG/MAG spawamy blachy wykonane z aluminium oraz aluminiowe odlewy.
Posiadane przez nas wyposażenie umożliwia skuteczne połączenie metalowych elementów karoserii bez zmian strukturalnych do których łatwo doprowadzić stosując spawanie MIG/MAG. Dotyczy to w szczególności wysokowytrzymałych blach borowych.